تمایل به دریافت اخبار جذاب ما داری ؟

We will send you emails only several times per week. Isn't that cool?ok

اخبارنامه!

Actually we will not spam you and keep your personal data secure

دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
faenar
خانه / اخبار / مشارکت در حمایت از مسلمانان میانمار

مشارکت در حمایت از مسلمانان میانمار

قال رسول الله (ص) :

من اصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس منهم و من سمع رجلا ینادی للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم .

رسول خدا محمد مصطفی (ص) فرمودند :

هرکسی صبح کند (یعنی روزگار بگذراند) و به امور مسلمانان همت نورزد (و برای آنها تلاش و کوششی بعمل نیاورد) از آنان نیست و هرکسی فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد مسلمان نیست . (کافی ج ۲ ص ۱۶۴ حدیث ۵)

 

جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر ، سازمان مردم نهاد (سمن – NGO) و غیردولتی است که با فعالیتی چند ساله دارای مقام مشورتی ویژه از سازمان ملل متحد است ، این جمعیت با تخصص حقوقی و حقوق بین الملل اعضاء خود بر این عقیده است که دوره محکومیت های شعاری و شفاهی به سرآمده و بایستی برای حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار اقدامی اجرایی و حقوقی نمود . بر این اساس بدنبال جمع آوری یک میلیون امضاء برای جلب حمایت اقشار و افکار عمومی جامعه جهانی و اقدام به ثبت شکایتی کیفری در دیوان کیفری بین المللی بر علیه رئیس جمهور ، فرماندهان ارتش و سران معابد بودایی کشور میانمار برای نسل کشی ، کشتار و کوچ اجباری مسلملنان ، کشتار زنان و کودکان و عناوین کیفری دیگری که در دو منشور حقوق بشر سازمان ملل و کنوانسیون های بین المللی آمده می باشد تا با حمایت بین المللی از مسلمانان روهیندیا آنها را به سرزمین اصلی خود بازگردانده ، مورد حمایت جامعه جهانی قرار دهد . فلذا افرادی که مایلند در این شکایت مشارکت نمایند و یا به جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر برای ثبت و پیگیری این شکایت وکالت دهند می توانند با مراجعه به صفحه ی ثبت رای و درج ایمیل خود و ثبت و ارسال آن و یا ارسال نام و نام خانوادگی ، میزان تحصیلات و اطلاعات اختیاری دیگر و ایمیل خود از طریق ارتباط با ما این جمعیت را در پیگیری و ثبت شکایت یاری نمایند .

 

آدرس کانال :  https://t.me/ngojurists

(( جهت مشارکت در حمایت از مسلمانان میانمار اینجا را کلیک نمایید ))

یک نظر

  1. منع نسل کشی مسلمانان میانمار و عدم پایبندی سوچی به قوانین حقوق بشر و نقض قوانین حقوق بشر و قانون اساسی مبنی بر سلب حیات و زندگی از مسلمانان میانمار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! شروع چت در WhatsApp .
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم