تمایل به دریافت اخبار جذاب ما داری ؟

We will send you emails only several times per week. Isn't that cool?ok

اخبارنامه!

Actually we will not spam you and keep your personal data secure

دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
faenar
خانه / بیانیه ها / هموطن واقعاً در جنگیم

هموطن واقعاً در جنگیم

واقعیت اینست که کشور در یک جنگ تمام عیار با آمریکاست منتها ریتم این جنگ با آن جنگهای گذشته که در ذهن داریم فرق دارد و وقتى دشمن با بدعهدی از برجام خارج شد نمایان گردید وآثار این جنگ نه با بمباران و ویرانی و شهادت و جراحت ،بلکه با انهدام زیر ساخت های اقتصادی رقم خورده است
مجروحان این جنگ میلیونها انسانى هستند که بیکارند و شرمنده خود و خانواده هایشان شدند آنها حتی نمیدانند با چه سلاحی مجروح شده اند !!
ویرانی آن به شکل تعطیلی کارخانجات و صنایع و یا ورشکستگی صنعت خود را نشان میدهد. ترکشهای این جنگ پایین امدن ارزش پول ملی است بنحوی که انتشار و چاپش هم توجیه اقتصادی ندارد.
کشته های این جنگ، هزاران زن و مرد و کودک هستند که بنیان خانواده شان بخاطر فقر اقتصادی متلاشی شده و بعضاً منجر به متارکه شده است و یا کسانی که از شدت بیکاری و فقر نمیتوانند تشکیل خانواده دهند .
ستون پنجم این جنگ، هزاران رانتخواری هستند که با سوء استفاده از قدرت، با انواع روشها از احتکار و قاچاق گرفته تا تقلب و دزدی عین لاشخورها بر جسد بی جان اقتصاد این مملکت ضربه وارد میکنند.
فرماندهان این جنگ، برخلاف جنگ های گذشته نه مثل مردم در جنگند و نه کوچکترین سختی ایی می بینند و فقط از دور با راحت طلبى و غرور کاذب نعره مبارزه و وعده پیروزی می دهند!
ده درصد جامعه با سرعت پولدارتر و نود درصد جامعه به همان نسبت فقیرتر می شوند و اگر تدبیر نشود این شکاف آنقدر بزرگ می شود که پر کردنش به اندازه یک جنگ واقعی هزینه فرهنگی اجتماعی و اقتصادی خواهد داشت.
مردم فهیم و مظلوم این سرزمین سربازان مجروح و موج گرفته ایی هستند که دور خود میچرخند و نمیدانند چکار کنند.
بله ما در حال جنگیم و داریم خون می‌دهیم و صدای گلوله های این جنگ که از کنار گوشمان میگذرد مى شنویم
بله ما در حال جنگیم یک جنگ تمام عیار وآثار این جنگ، ایجاد یأس و ناامیدی و آشوب است

ولى به فضل الهى امید دهم آژیر زرد عبور از بحران بصدا در آمده است پس بیائید همدیگر را درک کنیم و برای هم و کنار هم و همدرد هم باشیم تا ان شاءالله همانند دفاع مقدس پیروز شویم ” ان الله مع الصابرین”

 

جمعیت حقوقدانان ایرانی مدافع حقوق بشر

دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد

WITH SPECIAL CONSULTATIVE STATUS GRANTED BY THE ECONOMIC AND SOCIAL COUNCIL OF UNITED NATIONS – The Association of Iranian Jurists Defending Human Rights

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! شروع چت در WhatsApp .
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم