تمایل به دریافت اخبار جذاب ما داری ؟

We will send you emails only several times per week. Isn't that cool?ok

اخبارنامه!

Actually we will not spam you and keep your personal data secure

دوشنبه , اردیبهشت ۳۱ ۱۴۰۳
faenar
خانه / اخبار / ۲۰۲۲ ECOSOC Partnership Forum – Global Consultation

۲۰۲۲ ECOSOC Partnership Forum – Global Consultation

۲۰۲۲ ECOSOC Partnership Forum – Global Consultation

[اکنون باز کنید!] مجمع مشارکت ECOSOC 2022 – مشاوره جهانی

نظرات خود را در انجمن مشارکت ECOSOC 2022 به اشتراک بگذارید!

نحوه شرکت در اینجا را بررسی کنید!

آخرین مهلت مشارکت: ۳ دسامبر ۲۰۲۱

مجمع مشارکت ECOSOC 2022 در ۲ فوریه ۲۰۲۲ با موضوع “بازسازی بهتر از بیماری کروناویروس (COVID-19) و در عین حال پیشبرد اجرای کامل دستور کار ۲۰۳۰ برای توسعه پایدار برگزار خواهد شد. بازیگران و ذینفعان متعددی از جمله کشورها، سیستم سازمان ملل متحد، از جمله موسسات مالی بین‌المللی، و همچنین سازمان‌های بین‌المللی، نمایندگان پارلمان، دولت‌های محلی، سازمان‌های غیردولتی، بخش خصوصی، جامعه مدنی، دانشمندان، دانشگاه‌ها، زنان، جوانان شرکت خواهند کرد. و دیگران.

شرکت‌کنندگان در مورد راه‌حل‌ها و سیاست‌های غلبه بر همه‌گیری COVID-19 با هدایت SDGs بحث خواهند کرد. از آنها انتظار می رود (الف) ایده ها، انتظارات و اولویت های جدیدی را که باید توسط شورا و مجمع سیاسی سطح بالا در ماه های آینده بیشتر مورد بررسی قرار گیرد، مبادله کنند. و (ب) توجه به اقدامات و مشارکت‌های آینده‌نگر توسط کشورها و همه ذینفعان مرتبط که می‌توانند به بهبودی از همه‌گیری و تسریع پیشرفت به سوی دستور کار ۲۰۳۰ کمک کنند، بتابانند.

مجمع مشارکت پشت سر هم با بخش هماهنگی جدید شورا برگزار می شود که کار سیستم سازمان ملل و ECOSOC را هدایت و هماهنگ می کند، همانطور که مجمع عمومی تصمیم گرفته است (A/RES/75/290A).

برای آماده شدن برای مجمع مشارکت، یک مشاوره آنلاین جهانی با ذینفعان در حال راه اندازی است تا نظرات، تجربیات و پیشنهادات را از همه ذینفعان درخواست کند و آنها را به طور گسترده قبل از رویداد در دسترس قرار دهد.

مشاوره آنلاین از طریق فرم اختصاصی آنلاین برای همه ذینفعان آزاد است. همه ذینفعان علاقه مند می توانند نظرات خود را اینجا ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال: ۳ دسامبر ۲۰۲۱٫

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! شروع چت در WhatsApp .
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم